söndag 6 mars 2011

Stockholm i mitt hjärta.

Hehe ja jag vet att jag 'va' sjuk och så men jag fick som jag ville,
jag drog med mamma till Sthlm hehe ja de är ju hon som har pengarna!
När jag kom dit vänta Gustav på mig, hela dagen spenderades med Mamma och
Gustav och jag hitta massa kläder!
Efter en lång shopping dag gick jag och Gustav hem till han (grymt mysig lägenhet)
och mamma släppte vi ensam ett tag.
När vi kom till Gustav kolla ja ju runt och allt sånt sen satt vi typ och prata och bara hade de
extremt mysigt i någon timme. Hehe tills mamma ringde men iaf den där timmen hann förändra
mitt  liv helt, den underbara Gustav va inte bara Gustav han va min.
Min största kärlek och min pojkvänn herregud ja har aldrig mått så bra.
Du är så sjukt underbar!
 Je t'aime ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar