fredag 11 februari 2011

Vad ska man säga?

Fatta inte vad som hände, allting gick så snabbt
Det var som en dröm, och jag fattade knappt
Ligger ofta i min säng, och tänker tillbaks
Då tiden va så bra, jag vill ha oss tillbaks
Jag svävar på moln, tillsammans med dig
Men det sket sig som vanligt, och du lämnade mig
Kärleken den går, aldrig som man vill
När allting är slut, det är då man tänker till
Det ända man vill, är att få en andra chans
Men är inte alltid lätt, när dem hittat sin romans
Ni säger att kärleken är som ett spel
I sånna fall säger jag att ni spelar fel
Tror inte det går ut på, att såra varann
Snarare vara tillsammans, och älska varann
Snälla svara mig på denna fråga
Varför ska ni killar vara så jävla svåra
Kärleken den sviker som allting annat
Det var ju vi och du som alltid skulle stanna
Du lämnade mig ensam med ett brutet hjärta
Det ända som finns kvar är bara massa smärta
Kärleken den sviker som allting annat
Det var ju vi och du som alltid skulle stanna
Du lämnade mig ensam med ett brutet hjärta
Det ända som finns kvar är bara massa smärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar